Bowling

Idag vid kvart i sex så tog jag mammas bil (är rädd för min egna! :O ) och körde till Skövde. Där träffade jag Anna och Emma för att bowla lite. Vi fixade i ordning namn jag fick heta The Sexy, Anna fick heta The Cute och Emma fick heta The hot HAHA! Så vi börja lira och tjöta och hade de jätte skoj, tyvärr så förlorade jag :( Emma vann den jäveln, jag vinner aldrig på bowling undra varför?

Efter detta så var de dags att käka tyckte vi, så vi for runt i Skövde efteren pizzeria. Jäkligt dåligt utbud Skövde, mycket dåligt! Hamna tills lut på ett ställe som hette kebab house. Där satt vi till klockan blev halv tio och då åkte vi hemmåt :P

Mycket rolig kväll töser!

























Och här är filmen när vi virrar runt i Skövde :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback