Bortrövningen

Heej!

Vilken rolig kväll de blev igår. Vid 16.00 så kom Mickan och Therese hem hit och vi gick in till mitt rum dät jag fick presenter av Mickan. Jag fick en tequila flaska och ett jätte jätte fint glaskort.
Vi drack lite cider och jag fick en liten champange flaska som jag drack upp rätt snabbt :P
Sedan bar de av med bilen och vi satt och prata och drack lite till. Vi stannade på Shell i Falköping för kiss och rökpaus, sen styrde dom kosan mot skövde. Och när vi börjar närma oss skövde så undrar dom var arenan ligger. Jag förklarar vägen samtidigt som jag undrar va fan vi ska göra där?
På parkeringen till arenan så kommer Alex!

Sen gick vi in mot centrum där vi tillslut stannade på Orient place (elle va de palace?) där vi käkade buffe och typ dog av förätning, jesus va vi åt! Fick min present av Therese, Alex, Mickan och Emma. Och oj va glad jag blev de trodde jag aldrig!
 Jag och Mickan beställde in en flaska rosé men de sluta med att jag drack upp allt Mohaha!









Nu: Bilder på mina fina presenter....

Från Miqo <3


som sagt ett jätte fint glaskort


dålig kvalitet, men ville mest visa hur de såg ut..


Dessa underbaringar fick jag av : Therese, Miqo, Alex och Emma!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback