Birthday night

Vid sex kom Johanna och Offe hit och började, precis som jag och mamma, vänta på pappa, Hannes och Linda. Vi satt och pratade lite allmänt och Johanna fick nys om mitt vax i badrummet så vi värmde på de och sen fick hon känna påt Mohaha! Skrek gjorde hon också :P Vid sju kom pappa hem och han in i dushen och magen kurra ännu mer. Sen vi halv åtta kom dom äntligen och då började jag först med att öppna paket. Av hannes och Linda fick jag: Fyra stycken fina vin glas, en flaska rött, en blomma och en pingvinstång :D
Av mamma och pappa: En lensbaby! (en objektiv till min D60)

Sen började vi hugga in på smörgås tårtan och fy sjutton va gött de är! MUMS!
Vi drack vin och hade de jätte mysigt och pröva objektivet såklart. Vinet jag fick av bror och Linda fick jag inte öppna förän jag fyllde 30 sa dom, hur de nu ska gå till?











Och med en sån här kan man ta såna här kort: (de till höger alltså)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback