Pajdegsjävel!

Jag tror allt i köksområdet har något emot mig!! Vi ska käka paj här ikväll och mamma frågade mig och jag iaf kunde göra degen och trycka ut den i formen. Visst sa jag, hur svårt kan de va liksom?! ^^ Så jag började fixa med mjölet och margarin och börja knodda (upptäckte också att jag tyckte de va äckligt, har jag blivit en mes?) fick koka te vatten för att få bort de äckliga skiten och in i kylen en stund. Sen ut med den igen och i pajformen.
Men fan va fan jag hade fel!! SÅ FEL! Deghelvetet ville ju inte va i pajformen, ne den ville sitta på mina händer! Och då hörde jag en liten stämma i bakhuvudet, vem de va? Jo de va min gammla hemkunskapslärare som sa: Man ska aldrig tvätta händerna emellan, som någon jävla profet!

Åh nu står skiten i ugnen iaf, hoppas den blir god ta me fan!


Bild: Google

Postat av: Offe

Haha

2009-10-09 @ 20:14:54
Postat av: Takai

svar;

jaaa! :D <3

kul att du tycker det, hih,



ska vi följa varandra på bloglovin? :*

2009-10-09 @ 21:15:20
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback