Lördag

Heej!!
Ja jag och Johan ställde ju kl på nio idag, när vi kom upp? Halv elva, suck! Men de va la gött att sova vidare en stund men istället blev de bråttom.
Vi åkte in till Falköping där vi först stannade på Shell för att hämta mitt paket från H&M (innehållande en kofta och ett par pumps) sen till Willys där vi köpte en cola, fruktsoda och svenska hjärtan till min mamma (fattar inte hur hon kan gilla den serien).
Sen åkte vi till Jysk. Och Johan börja jakten på enn 90 täcke. Men hör och häpna, de säljs inte längre ? ! What? ´Va de dummaste jag hört men enligt damen så ska täcket vara större än sängen blablabla. Så han köpte ett 150 istället och lakan till min säng :) Och en leksak till vovvarna ;P
Ne nu ska jag börja fixa mig, ska ju på party ikväll !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback