Green day

Igår vid 12 tiden började jag och Mickan köra mot storstaden. Vi körde och körde mil efter mil stannade i Linköping, käkade och körde ännu mer. Vi var iaf framme kl 17.00 och insläppet började kl 18.00 så de kunde nog inte bli bättre. Jag köpte mig en tshirt och sen köpte vi lite snacks och satte oss. Vi tittade på förbandet vilket va ett helt okey band, Prima Donna hette dom.

Sen klockan 20.00 kom dom! Gah hela globen skrek av lycka och japp de gjorde jag med. Jag kan i smyg erkänna att jag fällde en tår som ja snabbt torka bort.
Och en sak är säker, VILKEN KONSERT! Va de roligaste 2,5 timmarna på riktigt länge! Allt va så himla bra, valet av låtar och framför allt sättet han skötte publiken. Han pratade med oss, fick oss att sjunga med och han tog upp några riktigt lyckliga personer upp på scenen.

Måste nog påstå att jag nog aldrig kommer få se en sån här bra konsert igen och kommer dom tillbaka till Sverige kommer jag definitivt vara där!
De är så himla svårt att beskriva hur underbart de va i globen igår, men en sak är jävligt säker. Britney kan ju ta och slänga sig i väggen!
Och den här konserten kommer bli svårt att slå, finns bara ett ord: FANTASTISK!

Här kommer klipp ifrån kvällen (den här gången gömde jag kameran i bhn ;P)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback