Fredag

Hej!

Gick upp kl 07 idag och kvart i åtte va ja på väg till Herrljunga cch en mattelektion. Lektionen gick inte jätte bra men får väl åka dit nästa vecka med :(

Mm sen när jag går ut ur Komvux så snöar de! JÄTTE mycket! Så jag börjar min färd hemåt!
FY FAAN va halt de va! Fick köra i 35-40 km/h hem. Sen så fick jag sladd också och va ungerfär en meter ifråna tt åka ner i diket. Då grät jag nästan de va riktigt läskigt!
Så istället för en 30 minuter hem tog de 1 timme. Kul?

Men hundarna älskar ju snön och de är väl kul för dom, själv HATAR jag den!


Postat av: miqo

hur jädra långt ifrån diket åker du i vanliga fall om du börjar bli rädd när du kommer en meter ifrån:D haha

2009-10-16 @ 18:00:38
Postat av: Anonym

haha ne jag menade en centimeter :P

2009-10-17 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback