Brakskit!

Är hemma från yogan, vilket va väldigt jobbigt idag. Är så jäkla klen! De är ju synd om mig. Jaja hur som helst skämde jag ut mig rejält idag :S

Yoga är ju en lugn och harmonisk sysselsättning och vi höll på och närmade oss slutet av "lektionen" och vi skulle göra bågen som den kallas. Man tar alltså tag och anklarna och ligger där på magen med ben och armar i ihop i luften. Och så skulle vi hålla andan och när vi gör detta andra gången så lägger jag av en brakskit, visst den va väl inte så hög men den hördes ju. Dom bakom började fnissa och jag fick bita mig i läppen för att inte börja gapflabba! HAHA, så när jag ligger där helt röd i ansiktet kollar Johanna på mig : Va de du? HAAH!

De va nog de roligaste idag! Jag fes tre pers i ansiktet, de är ju inte varje dag man gör de :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback