Tisdag

Heeeej!

Det hände inget intressant i mitt liv igår så jag sket helt enkelt i att skriva :)

Idag däremot har de vart fullt upp :) Jag gick upp vid elva (sköööönt!) och käkade lite frukost, sen bar det iväg mot Skövde.
Jo jag och min mamma hade bestmt att vi skulle ta tag i detta tönteri som Wille håller på med på tävlingarna. Så vi åkte alltså till Skövdes bruks klubb och gick på balansbrädan och gungan. Och vi gjorde det några gånger och han gick med på det till slut den lille skiten. Sen åkte vi och käka på Max, gööööött!

Efetr det åkte vi till Tomtens klubb och skulle hjälpa moster med att bygga en bana och vi passa på att träna lite vi med. Och Wille sprang ju självklart upp på gungbrädan som om inget hade hänt. Jaja bara han gör likadant på nästa tävling blir jag nöjd :)
Mosters vovve Myran (4 månader gammal) gick igenom tunnlar och va sååå duktig haha så himla söt när hon gick igenom säcken :D

Och när vi åkte hemmåt så undrade Ingela om vi ville ha fika, självklart ! Fika = Gööööött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback