Söndag

Heej!

Vilket fiiint väder det är idag! Jätte varmt och skönt. Vaknade hemma hos Mickan vid åtta idag konstigt nog, fick inte så många timmars sömn. Men Mickan skulle på hundkurs vid tolvså vi åkte med tåget till Herrljunga vid 10.
Väl där så hämtade Johan mig och vi köpte ingredienser till rabarberpaj, de är ju morsdag idag! Så vi åkte hem och mamma fick sin brödrost utav mig, blir nog bra :D

Sen blev vi skickade att köpa något att grilla till kvällen. Fast de blev mer än så, jag åkte till supermarket och hämtade ut min bok, sen åkte vi till Shell och lämnade tebax filmen jag och mamma hyrde i torsdag :S Blev en avgift på 80 kr!
Sen fick vi ju åkte till Cheapy och köpa bräder också, så just nu står Johan och slipar av färgen på en av vår ingångar.. Ska bli nya fina räcken :P

Själv ska jag försöka sätta mig ute på verandan utan att koka ihjäl.

Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback