Söndag

Ush natten igår va jobbig, Johan åkte ju till Norge i morses så igår kväll kunde jag inte sova. Vet faktist inte varför jag blev så ledsen att han skulle åka, men anledningen är nog att han bara kommer att komma hem varannan helg. Och jag vet att den helgen han kommer att vara hemma så kommer jag jobba eller ha något annat på gång. Får hoppas att de inte blir så.

Jaja skit samma.

Idag så ska jag iväg och träna Wille, måste ju ladda inför onsdagen. Fridolf får också följa med, bara för att han tycker slalomen är kul höhö :D Sen måste jag köpa en present för Lella (min farbrors fru) fyllde 55 i veckan, så vi ska åka och fira henne klockan 16.00 .

Ciao!

Postat av: Ingela Humlan Myran

Du får se till att vara ledig när han kommer hem och jobba på när han är borta..Det måste ju gå...Man kan INTE jobba jämt

2009-05-10 @ 19:11:07
URL: http://www.nogg.se/HUMLANOCHMYRAN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback