SKIT LÖRDAG

(VARNING! OM DU INTE VILL LÄSA ETT INLÄGG MED EN MASSA GNÄLL BÖR DU SLUTA NU)

Åh hela min dag har varit kass. Vaknade och hoppades på att jag kundefå sova längre, men nej. Åt dom dära jävla stuvade mackisarna och nej de va inte alls så gott som jag trodde (tummen ner), är inte de så trist när ens förväntningar sviker?
Åkte till jobbet vid 14, stannade på shell för att lämna tebax filmen vi såg igår och då va de ju kö såklart, PÅ shell? Jäkla lastbilschauförrer! Stod där och skämta och sköta, om man nu är en sån pratig person bör man väl bli lärare eller säljare? Inte en gubbe som sitter i en bil hela dagarna eller? Jad menar vem sa att den stackars tösen i kassan ville tjöta med han?
Kommer till jobbet och jag känner att kroppen värker och ömmar, jaha då höll man på och bli sjuk också! De kunde väl liksom inte bli bättre? Sen så visade de säg att de inte va nåt folk som handla idag så jag har knappt gjort någon nytta alls idag .
Köper en magnum glass utan pinne (?) och den va så jäkla jobbig att äta så jag va när att slänga skiten!!!!
Kommer hem till en galen och utlåst Eddie, släpper in kräcket och ringer och skäller lite på Johan men som tur va hade han nog bara vart utlåst i en timme . .
Suck hur kommer denna dag sluta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback