Måndag

Heeejsan!

Jäklar va jag har varit effektiv idag! Min mamma väckte mig vid nio, eller hon fick skrika på mig ett antal gånger, och upp och käka frukost och iväg mot Falköping. Min mamma skulle fixa nåt på jobbet och jag skulle fixa lite på stan. Åkte till kemtvätten och lämna in pappas byxor, åkte till banken för att byta mitt maestro kort till visa kort och på banken va de inte ens kö (?) helt otroligt! Och dom två grejorna gjorde jag på tio minuter, så jag gick till Vero moda och kika lite och till Eurosko. Men inget fastnade. Så gick jag in på Lindex och gick därifrån med en ny bh, ett halsband, örhängen och ett skärp :) Måste ju fira löningen som kom idag ! Jihoo, I´m rich again . .





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback