Lördag

När jag vaknade på lördagen så va jag heeelt döööd i huvudet, dels på grund av vinet och dels för att Johan den lilla faan väckte mig varje kvart för att fråga va allt fanns och hur man gjorde: "Emelie hur sätter man på spisen?" "Emelie var är äggkopparna" ville slå ihjäl honom när jag blev tvingad upp för frukost vid halv nio. Och sen va jag på jätte kasst humör .. Blä!

Sen efter ett tag så gick jag, mamma och Johanna ner mot staden för att köpa räkor till kvällen, men de blev mer än så. Räkor, havskräftor och krabbklor blev det. Med detta aioli och baguetter.
Hundarna badade lite i havet och rullade sig i sanden:)

Efter det gick vi hem och hittade tre arbetande karlar som oljade golvet och ansträngde sig. Själva slappnade vi töser av och jag tog en filt och  min bok  och la mig i gräset och somnade till slut.

På kvällen va det dags för skaldjursfrossan och jäklar va gott de va och vi drack vin dvs öl och hade det jätte kul :) Efter detta så spelade vi "Vem är jag?" haha vi hade personer som Hitler, Rosa pantern och pippi med i leken och vi lekte och jag vann med hela sex personer!!! Yeah! Sen tittade vi en stund på Eurovision och sen gick vi och lade oss vid tolv tiden.














































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback