Har jag fått fnatt?

Heej!

Kalaset va roligt, massa kakor och en jätte mumsig tårta och två skrattande gullungar :) Dom är så himla gulliga dom Elvira och Oliver, man bara ler när man ser dom.

När vi kom hem från kalaset så gav jag hundarna mat och satte mig sedan vid datorn. Men så fort jag satt mig där så kände jag att jag hade sån energi. Så jag gick in på mitt rum och började städa (!) helt utan anledning! Annars städar jag endast när de kommer någon på besök eller om vi ska ha kalas.
I alla fall så har jag tagit bort en massa skrpä både på väggar, hyllor och garderoben. Är jag sjuk på något sätt?! Måste nog kolla tempen, de här äe inte alls likt mig. Och hör och häpna! Nu så ska jag dammsuga och skurra golvet!

VA ÄR DE FÖR FEEEEEEL PÅ MIG?

Postat av: Anonym

Kanske för mycket socker i kakorna, Em, (att du fick så mkt. energi) menar jag... Den gamla fastern...

2009-05-10 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback