Bored

Brukar du komma i tid: Oftast
Vad hade du i din mun senast: Raggmunk, jummie
När mår du bra: När solen skiner :)
När blev du fotad senast: Hm, måste vara i torsdags
Hur känner du dig nu: Glad och mätt
Kan du laga mat: Nej de kan jag inte påstå
Vad pluggar du: Inte just nu
Vad tycker du om fötter: Äckliga
Är du smart: Lagom smart
Vad har du på dig: Mysbyxor, linne och huvtröja
Är du aktiv i skolan: Går ju inte i skolan
Vad saknar du: Soolen
När och varför grät du senast: Kommer inte ihåg
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. :)
Din favoritdryck på morgonen: Smoothie.
Vad ska du göra i sommar: Jobba, vara med kompisar och parta
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! :)
Vad vill du jobba som:  Djursjuksköterska
Har du tråkigt just nu: Ganska, fast det är skönt.
Vad gör livet värt att leva: Alla jag känner och vovvarna
Vad i livet ångrar du: Det är nog bara små saker.
Är du musikalisk: Nepp
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej.
Är du bortskämd: Nja lagom
Är du trött: Nepp
Vad gör du imorgon: Jag ska jobba

Din första
Operation: Min jädrans mun
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Madde
Första priset: En lisebergs kanin?
Första sporten du började på: Innebandy
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Minns inte.
Första konserten: Gyllene tider
Första kärleken: Öhm...

Favoriter:
Filmer:  Komedier och skräckisar!
Tvprogram: Grey´sAnatomy
Musik: Christina Aguilera
Drink: Coca Cola <3
Kroppsdel (på kille): Ögonen
Sport: Fotboll
Plagg: Hm, allt från klänningar till mjukisar.
Skola: Sötåsen
Bok: Allt med Anna Jansson och Denise Rudberg

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Ta ut hundarna
Lyssnar du på: Tven i bakrunden
Väntar du : Bättre tider?
Tittar du på: Skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar :)
Busig eller lydig: Busig (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback