What a day . .

Ungefär klockan 15.00 idag så ringde jag Mickan och sa att jag alldeles strax skulle åka till henne. Då hon utbrister: JAG HAR ABSTINENS!!! Och jag höll med, men vi var inte eniga. Hon säger: Men köp med det då? Jag: What? Du har ju de hemma eller vad menar du? Mickan: Jag menar Ben and Jerrys!! Jag skrattar åt henne för hon låter så hotfull men nej jag ska inte äta sånt säger jag. Och vi lägger på, men på väg dit får jag en ide. Jag ska vara världens bästa vän och köpa de till henne ändå. Så jag åker alltså extra till Herrljunga för att köpa glass till min bästis, om inte jag är snäll så är ingen det :P Glad blev hon iaf!

När jag kom dit så släppte vi lös jyckarna och vi tjöta medans dom härja omkring där på en åker. Med en sur tax vid vår sida. Sen gick vi in och de fortsatte inomhus, ock utan den arga taxen. För han och den galna mopsen rök ihop . .

Väl inne så gjorde vi ordning Chailatte och satt om myste framför tven. Sen kom Daniel hem och därefter några kompisar till han. Och därmed blev vi förflyttade till köket (kvinnordiskrimenering!) och där fortsatte vi . .

Nu så är jag hemma iaf och nu ska jag fortsätta beskriva dagen i bilder och en film (som för övrigt är den bästa någonsin!)




Molly och Wille


Turbo


Buus


Looove


De går inte snabbt att ladda hem från internet med mobiltbredband! HAAH


My beautiful friend


utsedd till sveriges vackraste kvinna två år i rad!


Jag sparar de bästa till sist, här ska Mickan visa att Molly hon rullar omkring på marken och gör kullebytor när hon jagar Mickan, hmm ja avgör ni :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback