Torsdag

Hello!

Idag är det torsdag, som sagt, veckorna går så himla fort! Snart är man pensionär och har fjorton barn och sextioåtta mopsar liksom.
Vaknade att våran underbart söta (jobbiga jävla) katt skrek utanför dörren! Gaah gå och lägg dig eller nåt. Men sen kunde jag inte somnaom för jag fick ett sms från Emma och jag vart för nyfiken.

Så vad händer idag?
Jag ska skriva rent min labbrapport och skicka iväg den och göra en tabell till den också, de får jag inte glömma!
Sen så blir dee väl att ta hundarna en sväng, rätt skönt att gå ut med domnu, knät är mycket bättre men man får nog akta sig.
Sen ska jag ju jobba idag också (skräll). De ska bli skönt att göra något vettigt! Och tjäna lite cash.

Ne nu sitter lillWille och gnäller de är inte bra, Hörs!


här är han, han som sjunger opera på morgonen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback