Tisdag

Hejsan!
Sitter här och försöker vakna, är så himla trött. Kan ju vara för att jag satt uppe och kollade på The Hills igår till klockan tolv, har fått ett beroende. Är snart färdigt med första säsongen. . I like it!
Idag så ska jag jobba mellan 14-19.30, blir gött. Hatar att sitta hemma och dega. Sen är jag ledig imorn :)
Har lyssnat på nyheterna i bakrunden en stund nu, faan vilket gnäll de är och lågkonjuktur och rån i Irak. Jaja . .
Nu ska jag köra pappa till stan, suck . .

Postat av: Miqo

Haha du är inte den enda som är beroende utav denna härliga serie, looking forward to see the city om man säger så;D Vi kan nog ses på torsdag, ska bara åka och hämta p-staven på morgonen så på eftermiddagen, hur låter det? love ya kraam Hälsa Per-arne förresten;D

2009-03-03 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback