Söndag

Heej!
 Vilken jävla natt jag hade! Snäll som jag är gick jag med på att hämta min äldsta bror Hannes mitt i natten. Så jag gick och la mig och sa till honom att ringa när han ville bli hämtad. Och han ringde vid tre och ville bli hämtad upp ur sängen, tog inte ens på mig BH, och ut i natten. Svin kallt va de och till råga på allt så va mina rutor heelt isiga så de gick knappt och skrapa dom. Så jag fick backa ut bilen med öppen dörr och sen var jag tvungen att stänga den för att inte smälla i en annan bil och då får jag inte upp dörren! Så jag får kräla mig ur till andra sidan för att öppna dörren. Gah!

Iväg kom jag iaf och de va dimmigt och halt och Emelie var trött. Jätte trött! Men jag åkte och jag åkte fel men hitta rätt till slut.
Sen hittar jag min onyktre bror iaf och vi åkt hem. På vägen hem så tjöta han och klaga på min musik (melodifestivalen) och sen så stod de två rådjur på vägen! Så jag bromsar och då glidder bilen framåt och jag får nita och då blir de en rådjuret så rädd att den dratta omkull. Haha. Men Hannes tyckte ju mest synd om sig själv för han hade ju nickat till just då.

Sen när jag kom hem kunde jag inte sova såklart. Och de va ju inte bättre att vi drog fram klockan en timme. Så när vi va hemma halv fyra va ju klockan halv fem! Suck . . kul när man skulle jobba idag. Men men så är livet med körkort . .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback