Söndag

Hejsan!
Vilken kväll de va igår, haha!
Vi var så himla många tror inte jag hann prata med alla, hur många va vi?
Pappa, mamma, jag, Offe, Hannes, Johan, Johanna, Linda, Tomas, Ingela, Madde, Elenor, Tobias, Maria, Helena, Anders, Rebecka och Julia. Fick jag med alla?

Vi va där 18.15 och vi möttes upp och Helena med familj va sena, som vanligt mohahah. Vi gick in och blev uppdleade i lag. Första omgången var det jag, Elenor, Johanna och Rebecka. Jag fick väl till ett par strikes och vi hade roligt, drack cider och tjöta. Spelade ett par omgångar och sedan åt vi fläskfile med potatis, mycket gott!
Sen var de dags igen, då spelade jag med Hannes och Offe. De visade sig att Offe inte hade spelat bowling innan så de gick väl sådär för honom men han lyckades ibland haha! Jag slog iaf mina bröder! Plus poäng till mig!
sedan var det fika och efter de så spelade jag med, Madde, Anders och Linda. Gick bra för mig denna gången med lyckades få tre strikes på rad! Fattar inte va de va med mig denna kväll?

När allt var slut var de först snack om att gå till Terrassen, men jag va inte riktigt på hugget på detta. Så de fick bli efterfest hos Ingela och Tomas istället. Vi tjöta och åt chips och klunka cola! Haha ja jätte kul kväll var det :) Måste göras om, fast den gången måste kameran komma med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback