Onsdag

Hejsan!
Försovde mig i morses, ovanligt? Vaknade klockan tio över nio av att en gubbe ringde och ville prata med pappa. Tack gode gud för honom! Upp slänga i mig en macka, sminka mig och sätta upp håret i en knut. Och för en gång skull i alla stress kom jag ihåg deon. Stor framsteg!

Jobbade mellan 10-14 och sen åkte vi hem och skulle för första gången skulle vi smaka på quorn burgare. Och vi la in dom i ugnen lite tveksamma och när dom kom ut och min mamma höll på att kräkas av lukten. Så istället för att hamna i magen så hamna de i soptunnan. Vilekn besbikelse!

Sedan dess har jag suttit och pluggat på mitt naturkunskaps prov jag ska ha nästa vecka och de så himla mycket att plugga på. Så de blev en två timmar pluggande och jag får fortsätta imorn.


BLÄÄÄ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback