Myran och humlebebisar

Hejsan!

Åh jag säger bara åååååh va gullig Myran och hennes två syskon va!
Jag och mamma åkte hemifrån vid kvart över två och Mötte upp Ingela och Mårten i Timmele. Sedan åkte vi mot Svenljunga och det tog ungefär en timme därifrån och sedan kom vi dit och jag säger de igen, Åh! Finns inget gulligare än hundvalpar! Vi stod och tittade där på dom ett tag när dom sprang omkring och lekte med Humlan och andra hundar.

Sen gick vi in och kollade på Humlans bebisar som bara va tre veckor gamla och dom gnydde och skällde nästan, haha! Urgulliga dom med! Sedan när vi skulle åka hem tog Mårten Myran under armen och gick haha. Och Mårten han var glad över den nya vovven, humlan får staan kvar ett tag till.

På vägen hem stannade vi i Svenljunga och mamma och Ingela gick in och skulle köpa dricka och jag köpte räkor! Dom kostade 139 kr kilot! Men färska va dom och såå himla gott och helt klart värrt det!

Här kommer två filmer från dagen bilderna kommer in senare íkväll. .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback