Måndag

Hej!

Jobbade idag mellan 07.45 - 14.15. Gick helt okey att jobba inga sura kunder idag, förutom när jag skulle gå hem för då skulle en tant minsann berätta för mig att hon inte gillade vårt utbud av kattmat. Ja herregud, men men köpte toapapper och tulpaner sedan åkte jag mot PA´s i hopp om att dom hade fiskbilen öppen men njet vilken besvikelse!
Kom hem vi 15 och då satt min mamma och läste, visade sig att strömmen hade vart borta sedan 13! Konstigt, men sen tillslut kom de igång och gladast var nog våra magar :)

Gick in på min internetbank och tittade vad jag ska få i lön den här månaden (syns som framtida insättningar) och till min stooora förvåning så komemr de finnas 13800 kronor på mitt konto på onsdag, har aldrig haft så mycket i lön!
Jihoooo livet är underbart




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback