Lördag

Heelo!
Nu sitter jag hemma hos Johan, jag vi dator och han spelar Megaman ? Mogna vi är hhaa
Igår å jobbade jag till 19 och efter de så fick jag tanka bilen :( Blä! Så jag kom försent till Johan igår men men . Han bjöd på nansing goreng (stavning?) och vitt vin super gott :) Vi tittade på Let´s Dance när dom dansade sen började vi titta på Borat som vi tittade kanske hälften på sen va vi så trötta så vi gick och la oss. Just de ja! Jag fick en present av Johan igår hihi han la den i min hand så jag skulle gissa men de va heelt omöjligt. Så när jag öppnar ögonen ligger de en mini mini liten ko i porslin där kanske två cm lång haha vi skratta rätt bra åt de där. Jaja tack iaf gullet!

Och va faan händer med sveriges let´s dance tittare? Varför åkte Niclas ut? Nu får folk börja ge sig, visst Elisabet är cool tant va men nu kommer denna Lasse Brandeby skandal börja igen! Skärp er! Nu ska hon ut nästa veckan annars kommer jag let´s dance strejka!!!


Nu ska jag och Johan iaf kolla på Borat :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback