Lite från igår

Hejsan!
Ja igår va de en fartfylld dag, jag åkte och hämtade Mickan klockan fem. Då åkte vi till Herrljunga och köpte glass. Sen åkte vi hem och möttes av mina bröder och deras töser. Där satt dom och tjöta och söp och jag och Mickan fick titta på. ROLIGT! (inte) Men sen äntligen åkte dom och jag fick köra Hannes bil, heeelt otroligt! Sen väl hemma här så gjorde jag och Mickan i ordning mat och vi satte oss ner och titta på en film första va Changeling men den gav vi upp ganska snabbt. Sen satte vi på Pineappelexpress den tittade vi på ett tag tills vi upptäckte att den va kass. Sen satte vi på Asylum och den va faktisk helt okey. Skräck är i och för sig alltid bra :)
I mellan detta film tittande så skulle Mickan visa att hon minsann har lärt sig att göra Chailatte! Och ja de va riktigt nära, duktigt gumman!

Sen var det dags att åka och hämta dessa människor. På vägen hem var de väl allt annat än tyst, alla tjöta på alla om allt och inget. En del grejer undrar man om de va på riktigt eller om dom kommit in i sin egna lilla bubbla. HAHA ja kul va de iaf och all kom hem hela, de var väl tur de!






Mickan gör chai


We just loove chai


Gööör goo glass ! Ben and Jerry means Mums


För att få de så rättvist som möjligt så skulle vi såga itu den :D Här kämpår Mickan! GO go go!


Yes! You made it! Tack för en jätte trevlig kväll stumpan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback