Home at Johans

Hejsan!

Sitter här hos Johan och myser :)
haha jag måste berätta om idag när jag va ute me hundarna. Vi gick vår vanliga runda och när vi kommit halva vägen in i skogen så får Eddie väldigt bråttom in bland träden. Där inne börjar han riva runt och jag börjar "dra" ut honom. När han kommer ut där ifrån så visade det sig vara ett jätte fynd för honom och ett äckligt fynd för mig. Då har hun hittat ett rådjursbakben. Alltså ett lik, vet inte om de låg mer därinne och jag ville inte titta heller. Han va skit nöjd över fyndet medans jag fick panik, de va så vidrigt, de luktade och de hängde en stor bit päls kvar på benet. Där stod jag och visste inte va jag skulle göra så jag fick sätta mina gummistövel pryda fötter på och dra undan Eddie.
Men du upptäckte såklart lillwille benet och han va ju lika facinerad han. .  Så jag ropa och tjoa och sen gick jag bara, tänkte de att han är alldeles för feg att vara i skogen ensam. Och sen kom han i raket fart till oss.
Ush kan inte sluta tänka på skiten, och jag skrattar lite åt den stackarn som går där nu efter mig haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback