Dagen

Hej!

Kom hem från Borås för nån timme sedan, vilken rolig dag jag har haft med Miqo :)
Kom dit vid 14.00 då vi gick till stadium och Eurosko för att leta efter ett par Converse till mig men ingen hade några jag ville ha, stadium hade inga alls.
Jaja vi sket i de så vi sprang in till Siba och där köpte jag min efterlängtade Nikon, fast de blev inte D40 utan D60. Kändes bra och jag fick den för ett kanon pris.
Sedan gick vi in de i de flesta affärer och titta runt och jag köpte lite grejor och stackars Mickan gick där bredvid och kunde inte köpa något. Så när vi gick in på Lindex och hon stog där och suktade efter ett par bruna benvärmare, så ond som jag är köpte jag dom. Men vad hon inte visste var att dom va till henne och som tur va blev hon glad.
Sen åkte vi till Waynes och drack underbar Chai latte :) Mums, sen skjutsa jag hem henne.
Tack för att du åkte med gumman!


Chai


Två små gulliga muffins


Mickan i mina nya brillor


Tuffa brillor va? Gina tricot 79 kr'!


Hm - 59kr


Gina tricot - 119kr


Hm - 145kr


Gina tricot - 299kr


Gina tricot - 79kr


Friis & Company - 360kr


Och så min mya leksak, Nikon D60 med väska, minneskort och trygghetsförsäkring - 5100kr



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback