Dagen som vart

Heej!

Ja jag pluggade idag innan jag åkte till jobbet och jag måste faktist påstå att jag kunde svaret på en fråga eller två:) Känns bra att de går framåt, de svåra är bara att komma ihåg alla dessa kromosomer och protoner ?!

Ikväll blir de Robinsson som gäller och detta earth hour kommer ju förstöra mitt i Robinsson!! What a ****!!!
Jag och mamma har i alla fall insett de att dom har ju inte sagt ett skvatt om tven och dator, eller hur?

Kom på de att jag måste ju copyright:a mina bilder också, är de någon som vet hur man gör?


Ja vad är detergenter?

Postat av: Dr Miqo

Ja du Emme lille de ska jag förklara för dig, det är ett ämne som som underlättar bildning av emulsion (en blandning av två vätskor som normalt inte vill blanda sig med varandra, typ vatten och olja) En vanlig detergent är tvättmedel.jättebra för oss människor då tvättmedlet+vattnet reagerar med smuts. Om du undrar något mer kontakta Dr Miqo Levenstein Mohahahaha love you

2009-03-28 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback