Annas överraskningsmiddag/party

Hej hej!
Ja idag mår man inget vidare. Igår så fyllde Anna 20år och de skulle ju såklart firas. Men lille Anna skulle inte få reda på något, detta bestämdes för ungefär en månad sedan när jag, emma och Alex skulle ut i Skövde. Så var det bestämt och de började planeras, vi skulle komma dit bjuda henne på middag och kanske efter de supa. Martin var snäll och höll allt hemligt och hjälpte till och planera, fixa resturang osv. Vi åkte till Skövde för att fia present till Anna och vi föll för ett armband och i detta gravera vi in EAE, som då står för EmelieAlexandraEmma. Och detta fick Anna reda på att vi åkt till Skövde utan att ens fråga henne och hon blev ledsen och arg. Satt hemma i gbg och berätta för Martin stackarn som visste va vi pyssla med och han kunde ju inte göra annat än att hålla med.

Så det blev den 13 mars och vi satte oss på tåget till gbg och vi var förväntansfulla, hur skulle hon reagera? Arg, sur, glad?

Vi hade Johan med oss för att hjälpa oss hitta resturangen och vi började gå de 1,5km från stationen till PC´s krog och bar. Jag hade smart nog tagit med mig mina converse så jag bytte snabbt om till dom under tiden vi gick. Gbg bratsen tyckte dock inte jag var särskilt snygg. Var där en halvtimme för tidigt och de gjorde oss jätte nervösa att bara sitta där. Sen kommer Anna och Martin in genom dörren och ett sug blev i magen. Och hon blev jätte förvånad och glad hennes första ord var: "Ne nu börjar jag gråta" haha. Men de gjorde hon inte, hon fick sin present och hon tyckte om de som tur va!
Sedan käkade vi, jag och emma åt ryggbiff, Alex åt fläskfile och anna caesarsallad till detta drack vi vin och cider. Maten va god ovh sedan började vi dricka. Stället var jätte bra, för det var hur billigt som helst. Cider och öl för 25kr och vin för 38. Så vi stannade där ett bra tag och pratade och myste. Sedan kom pojkarna och dom slog sig ner så vi umgicks till vi tyckte de var dags att gå vidare så Martins kompis tog oss till ett ställe som hette Boulevard som hade tre våningar med tre dansgolv och tre olika typer av musik. Helt okey ställe vi dansade ett tag och sedan satta vi oss ner och tog det lungt. Sen började Johan (som var aspackad som vanligt) försvinna hela tiden. Han gick runt på de där stället och till slut blev han utslängd, Suck! jaja vi alla tyckte de var dags att åka hem så vi tog en "taxi" hem till Anna och Martin. När vi var där började vi fixa med sängar och grejer men inte jag och Johan. För vi hade madrass med oss men ingen pump. Så jag tog soffan och Johan la sig på golvet. Och han sov så gott så :)

Ja de var en mycket rolig kväll! Tack mina älsklingar!!


Ja så här såg jag ut, som en Barbie


I det vänstra hörnet ser ni armbandet hon fick :)


Myys


Party party


Ännu mer mys och party


One thing is for sure, jag har världens snyggaste vänner!




Postat av: Anna

LOVE YOU

2009-03-19 @ 09:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback