Alot of frågor

Lovar du att vara ärlig? Always!

Du heter: Emelie

Smeknamn: Emme, emelina och snuttegurkan

Låt som när du är ledsen sörjer till?: har ingen

Beroende av: Ingenting egentligen. STOLT

Vad tror folk om dig?: Förr va jag en riktig bitch, men nu har jag lärt mig att va snäll mot de flesta människor iaf :)

Stämmer det?: Ja
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, inklusive ögonfransarna

Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag har kastrerat att gris en gång, de flesta tycker de är coolt andra blir äcklade . .
Hur imponerar man på dig?: Hm, vet faktist inte. Giller inte folk som skryter.
Brukar du skratta för dig själv?: Har väl hänt .

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Gris. Då kan du simma lite nu då:P
Var bor du?: Ljung
Trivs du där?: Det är helt okej.
Äger du några converse: Jajemän! Looove them

Sprit, cider, vin eller öl: Vin och spirt
Brukar du bli för full: Alltid

Är du allergisk mot något: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hemma Berglund i Mobilen Hallå?

Antal timmar sömn inatt: Ca 10

Brukar du komma i tid: Ja, för de mesta
När mår du bra: När jag umgås med vänner och familj och vi skrattar och har kul

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Mätt - räääkor

Vanligaste färg på dina kläder: rosa och svart

Vad tycker du om fötter: så himla fula

Vad saknar du: Mer pengar i mitt liv ;P

Hade du en bra kväll igår: Jadå!

Favorit dryck på morgonen: Juice

Rakar du benen: Så ofta jag hinner och orkar.

När brukar du oftast gå och lägga dig: olika beror på om jag ska jobba tidigt eller inte

Är du blyg?: Ganska

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag vet

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Bra fråga! Ragga upp en väääldigt vacker tjej, dricka bärs och klia mig på pungen. Haha!

Är du nöjd med ditt liv: Just nu ja!

Är du bortskämd: Nej jag det kan jag inte påstå. Har köpt mitt körkort själv, jobbade när ja gick på gymnasiet för att kunna betala mat och hyra. Så nej!
Vad gör du i morgon: Jobbar

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oprah?
Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Oh yes!

Vad använder du för shampoo?: Björn Axen

Hur gammal är du: 19, fyller 20 i september

Tycker du om någon just nu: Ja

Gröna eller röda äppeln: gillar båda kan ej välja

Gillar du golf: Nej inte direkt

Vilken tid gick du upp idag: 10.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta.

Är det okej att gråta: Mer än okej!

När grät du senast: kommer inte ihåg

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa resa och resa

Bär du glasögon eller linser: glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen

Vill du gifta dig: Kanske

Vill du ha barn: kanske

Solar du ofta: På sommaren och när jag är utomlands.

Är du bra på att laga mat: ne verkligen inte
Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: skredar ben max!

Är du musikalisk?: nej kan jag inte påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.

Vilken är din favoritglass: Ben and jerry´s

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: Aldrig smakat, haha.
Vad äter du helst när du ser på film: Pizza och efter chips och dipp + cola.

Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: ljusblå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja. Det är hemskt! :(

Biter du på naglarna: ja :(

Röker du: Nej, aldrig.

Hur ofta tränar/motionerar du: simmar ibland
Senaste låt du hörde: Katy Perry - What if



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback