Vilken dag

Ja faan idag har jag verkligen flängt runt!

Skulle vara hos vetten 15.20 och vi åkte in, va där precis på minuten och pratade lite med mina gamla "lärare" (praktiserade där i 3 månader) och de va kul. Fick dom träffa mopsarna också, vilket dom tyckte va kul :D Dom fick sina sprutor och va duktiga och inte sa ett knyst. Betalade, åkte till Willys för att köpa hårfärg och sedan till apoteket för att lämna recept. Gick dit och skulle slänga i receptet i den lilla brevlåda och ser en skylt. "välkommen in att lämna dit recept" va faan? måste man vara social nu förtiden? Gick in och tog en lapp fick säkert vänta i en kvart. Orolig och otålig för att mina små mopsar satt och svettades i bilen och att min handväska låg där i med.
Sen var de dags för djurmagazinet, köpte lite hundgodis och sen iväg mot Ica, där jag skulle hämta ut Britney biljetterna. Då ringer Smådjurskliniken och säger att jag glömt vaccinationsintygen. Jaha de va bara att vända och hämta dom... Faan har verkligen sett mig om i Falköping idag . . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback