Torsdag

Hello!

Idag så fick jag gå upp tidigt :S Skulle vara i Borås kvart i åtta så de va bara att pallra sig up ur sängen och åka.
Väl framme så va direkt in på rummet och dom började förklara. Så idag har dom gjort de här: Dom har slippat ner min framtand (min normala tand inte den i plast) så att de bara va pullpan kvar på tanden, jag såg ut som ett monster i käften! Ja skit fult va de och sen så skulle dom fixa en tand som jag ska ha nu till den 26, som va ett plasthölje med en massa lim i, som dom limma fast på min pullpa. Helt sjukt. Så den 26:e ska jag dit igen och den gången hoppas jag att jag kommer därifrån med två nya fina tänder :)

Efter de så åkte jag till knalleland och tänkte köpa ett par byxor, hitta inga men de fick bli ett par jeansleggins istället.
Nu ska jag ta ut en gnällig Eddie och två tjutande mopsar!

Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback