Torsdag

Och succen fortsätter ;P HAHA Vädret är lika underbart idag som igår, man blir lycklig bra man tittar ut genom fönstret. Har legat och solat nu en stund, vågar inte sola mer nu, är lite rädd att jag ska bränna upp min näsa. Och ja den bränner jag fast jag har riktigt högt solskydd på mig. Hel knäpp är den. Ska börja jobba kl 16, och jag har inte lust att göra de med en röd näsa ;P

Postat av: Johan Grahn

Gött att höra att det är lika gött väder hemma. du får väl pröva solfaktor 50 eller nått så kanske du slipper bli som rudolf med röda mulen eller va fasiken man nu säger. Fast det absolut bästa är ju strunta i att sola !!!! Våga Vårda BONNABRÄNNAN :D ne nu ska jag göra i ordning lite mat sedan jobba 15-23 Puss puss

2009-06-25 @ 12:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback