Tisdag

Heej!

Vilken knäpp morgon jag hade, vaknade av att telefonen ringde, satte mig upp i sängen och såg min mamma springa förbi. Vi trodde de va vetten som ringde men de va mormor. Gick upp käka lite och sen ut på altanen och läste Män som hatar kvinnor och sen somnade jag  en stund på soffan på altanen. sen vaknade jag och vi tjöta lite och sen upptäckte vi att klockan va 12.50 och jag skulle åka 13.30. Så de blev lite panik! In med pizzan i ugnen och in i  dushen och sen slänga i sig pizzan och sedan precis när jag skulle åka. Då ringde ju vetten såklart. Så då ville jag ju veta om freppe kom hem eller ej. Och ja ! Nu ligger han här i soffan och snarkar :D

Imorgon är jag ledig och de känns underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback