Sista deltävlingen

Heej!

Har kommit hem från Tibro och vilken kväll de har vart! Kvällen började med storm och regn, mysigt! Men sedan sprack de upp och de blev soool. Emma kom och tittade på oss idag :) Roligt att träffa henne, saknar ju henne och dom andra så himla mkt! Inte nog med de så kom Ingela, Helena, Julia, Mårten och Dayton också :D

När jag skulle in till agilityklassen va jag så himla nervös, visste ju inte om han skulle gå på balanshindren eller ej. Så vi gick in och startade. Och va gör lille älsklings Wille? Jo han går upp både på balansbommen och gungbrädan! Åh jag va så himla gald att jag nästan började gråta där på plan. Och vi kom i mål utan att bli diskade för första gången under denna cup. Jag hörde en massa tjoande av mina "suportrar" och jag möttes av en kram av Berit, en klapp på axeln av Annika och en massa kramar av Emma och mina mostrar och kusiner. Jag grät nästan av lycka och de gjorde mammsen med :P

Hoppklassen gick också galant, de har den ju gjort under hela cupen och vi klarade oss även där ifrån diskning.

Och nu då till resultatet! JAG KOM FYRA I AGILITYKLASSEN OCH TVÅ I HOPPKLASSEN!!!!!!!!!
Är såååå hilma nöjd så att de finns inte!

Här kommer filmerna om ni vill se.

Agilityklass


Hoppklass

Postat av: Mamma

Heja Heja ni är bäst...Puuuuss :)

2009-06-04 @ 12:05:16
Postat av: Anki

GUUUUD så duktig han är !!!!!!!

Så roligt att se.

Hälsningar från Våfflan, Brenda & Kakan

2009-06-04 @ 12:18:03
URL: http://www.tuggelites.com
Postat av: Linn

Ni är så sjukt duktiga!!!! Grattis! :):) snart är väl dags för officiell debut! kramkram

2009-06-04 @ 13:19:28
URL: http://www.peringos.se
Postat av: mILLe

Murff i kojan min gULLe-lill-wILLe med mamz - Ni är så duktiga så det blir blött i ögat på mamz kontor!! Din mILLepapz har också provat på att "hoppa bock" - för första gången i livet, en

s k tallgransagility, fnrr fnrr



Glöm inte fästa flaggan i knorren på lördag!

Vift vift, knorr knorr!

2009-06-04 @ 13:40:31
URL: http://www.nogg.se/millemanza
Postat av: Gabriella o gosmopsarna

Hej o hå, vilken riktig racer du är Willgot, du är helt enkelt i gratulerar o saluterar dig o din lillmamz till mkt väl genomförd tävling..tjohoooo

2009-06-05 @ 22:44:37
URL: http://www.gabbinos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback