Onsdag

Heejsan!

Ja va ska man säga, Grattis till odm som har semster nu! Vilket väder!
Heelt sjukt underbart, har legat ute i solen nu sedan halv tolv och bara slappat och pressat. Hoppas de håller i sig så de är sol när jag har semester bara . . .

Idag står de inte mycket på schemat, är ledig idag så jag ska göra så lite de bara går. Sola alltså :P
Fick hem ett av mina paket idag, den ineehöll en jeans klänning från Ellos :) Sen har jag fått mitt axfood kort också, så nu kan jag också få personal rabatt :P

Postat av: Johan grahn

Fasiken vad gött :)själv sitter jag ute och på altan för där är ända stället där man kan få in trådlöst internet. Vad är det man brukar säga snålheten bedrar visheten :D.

2009-06-24 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback