Grill fest med Willys

Vi kom dit vid halv sju, drack lite tjötade lite. Hade en Myran stirrandes på mig hur länge som helst, varför? Jo för jag hade godis i fickan. Höhö.

Det bjöds på bål, med eftersmak av tvål som Madde sa. Vi grillade spett och Lena blev djup impad när jag fick på min majskolv på spettet och när jag gjorde ett grönsaksspett och ett kött spett. Hårfärgen imponerar sa jag.
De va mycket skratt och tjoande.

Kvällens Bästa
Sun visar sin tekniska sida "Emelie! De är någon pil i hörnet på kameran hela tiden!! Va är de för nåt?"
Jag tar kameran och börjar skratta: "Ja du Sun, de är en blixt!"
Madde och Mattias i vild disskution : "Såklart killar också måste torka sig efter dom har kissat, annars får ni ju halsfluss!"

Bilderna kom såklart från fel håll, så de börjar nerifrån och upp :D





















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback