Tisdag

Hej!

Vaknade vid halv nio av att pappa bad mig fixa kaffe och koka ägg medans han tog Eddie och kissa. Och vilken chock jag fick när jag öppna ögonen! De spöregna och de åskade! Dunder och brak liksom!
Så vi käka frukost och sedan somna vi om till klockan va halv tolv. Och då va de solsken och jätte avrmt :S ? Konstigt väder...

Så idag har jag solat lite iaf, blev ingen båttur idag men jag hoppas på morgondagen.
Sen gick jag och mamma ner mot samhället och gick på bryggan och kika i affärer. Köpte en massa gott ifrån fiskaffärn så ikväll blir de patér och potatis :P

Just nu sitter jag och käkar lite glass och ska snaft springa och duscha. ..


Inte de godaste dom gjort men helt klart godkänd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback