Rain

Ja de bara regnar de har fanimej gjort de hela dagen dessutom!!! MORR!
Och inte nog med de, så va de nåt pucko som borrade av vattenledning och avloppsledningen i morses så de finns inge vatten. Och man intge vill dricka avloppsvatten då vill säga.

Vad har jag hittat på idag?
Vi åkte bil ner till centrum idag och jag och mamma käka langos och pappa köpte en korv. Sen efter de åkte vi till Sportshopen på Tanumstrand och kika lite. Och vi alla kom ut med nåt därifrån. Jag köpte ett par mysbyxor (som jag dock måste byta till en mindre storlek) och en jacka (som är ljus rosa, ovanligt?) och en present till Johan :P Den passar honom så klockrent ! Hihi.

Sen åkte vi och handlade lite mat, gick in på systemet och åkte hem till husvagnen.
Så nu sitter vi här och de smattrar på tältet.
Har läst ut den andra boken om Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander så de blir väl till att gå på den tredje .


jag vill åka båt imorn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback