Mantorp-Herrljunga

Vaknade flera gånger under natten i min lilla Seat Cordoba. Inte för att de va obekvämt men för att de va varmt! Jisses! Daniel (Mickan pojk) ringde nån gång under morgonen och efter de somna vi om. Sen vakna vi vid nio till låten Svenne-banan, då hade ett gäng party killar ställt sina bilar nån meter ifrån oss. Har nog aldrig hatat någon som jag gjorde då. Jaja..

Vi åkte på en gång och vi stannade inte förän jag nästan hungarde ihjäl och hoppa ur bilen och hämtade min godispåse i skuffen. Sen åkte vi raka vägen hem till Herrljunga och köpte med oss pizza . Vi åkte hem till Mickan och åt som galningar och tittade på No country for old men, väldigt bra film och gudomlig pizza!
Fast de va bara jag som såg hela filmen för Mickan somna där ett atg. Fast de är helt förstårligt.
Trots den roliga resan måste jag ju påstå att jag är grymt trött. Ska sova tidigt ikväll.
Tack för den roligaste resan på länge gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback