Woups!

Kom precis hem från skogen, jäklar vilken speed vi hade idag! Gick på 45 minuter istället för 60. Kors i taket . .
Va på lunch hos farmor vid tolv, fick potatisgratäng och kött, riktigt mumsigt :)

I morses när jag och Johan precis vaknat hörde vi att katten skrek och ville ut. Men ack vi kom för sent, han satte sig på Johans kläder och jag fick springa fram till gamle Ludde och fånga honom innan han fick en av Johans fötter i röven. Jag släppte snabbt som attan ut honom för Johans ögon sa att katt jäveln skulle dö. Sen tänkte jag vara snäll och slänga in hans kläder på en gång så vi hann tvätta de över dagen.
När vi kom hem från farmo så skulle Johan ta ut kläderna ur tvättmaskinen och aj aj va sur han blev. Då visade det sig att hans trogan plånbok ,som han haft i 5 år, låg i fickan och hans interntbank dosa :S Oj då!
Så nu sitter jag och budar på en ny plånbok till honom på Tradera, en Hugo Boss. Hoppas han blir glad :/


Postat av: Ingela i Falköping

Men oj vad det händer grejor hos dig..Spännande..Fick du plånboken

2009-01-22 @ 16:33:07
Postat av: Anna

haha du e för go:) snäll e du iaf efter att du gjort misstag:)

2009-01-22 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback