Torsdag

Hallå Hallå!
Tro det eller ej men jag har precis gått upp ur sängen, fy fan! De är inte de att det inte är skönt för de är det verkligen. Det är bara de att jag hatar när jag inte har några jobb tider! Jag avskyr att sitta här hemma och bara glo!! BLÄ!

Så nu sitter jag här med mitt underbara kaffe och ett par skorpor och funderar över dagen. Vad händer idag?
Jo jag får ju ta min dagliga sväng med hundarna, sen så är nog mamma hemma från jobbet när jag kommer hem, om jag har tur, de blir ju roligare när mamma kommer hem, sen får jag väl träna idag igen och kanske tvätta lite grejer.
Sen blir de väl tven, guuud vilket liv jag har! Willys ring mig nu!

Well well får väl hoppas på att dagen blir bättre :P Hoppas på att de händer något spännande här ute på bygden :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback