Tisdag

Filmen var som jag förutspådde igår, trist och torr. Kollade inte ens på halva filmen. Så inga betyg här inte!

Gick upp 10.30 idag, fattar inte varför jag är så trött? Men men har precis tränat lite och oj jag är jätte trött. Har inte hunnit träna på 5 dagar och de märktes, orka inte alls lika länge som förut. Men trött blev jag, så de tog nog lite?
Snart ska jag och mamma ut och röra på fläsket med en promenix med hundarna. Ska man ta me kameran kanske? Kul med lite nya kort.

Pratade med Joan förut, ush något hemskt kanske kommer hända. Men jag tänker inte skriva vad förän de är 100 % säkert.
Trist när de blir så men va ska man göra åt de.

Hepp nu ska vi gå. Skriver mer sen . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback