The curious case of Benjamin Button

Jag ska alldeles strax slänga migi dushen, som jag tyvärr tror är iskall :S Nackdelen med att bo på landet, man måste elda för att få varmvatten. Ush, och visst jag får skylla mig själv att jag inte elda när jag gick upp. .

Anyway, efter det ska jag packa och sen 16.16 sitter jag i Ljung och väntar på tåget som ska ta mig till Borås. På tåget sitte Miqo och väntar :P Jag ska bjuda henne på bio som atck för att hon hjälpte mig med bloggen. Vi ska se The curious case of Benjamin Button, Har velat se den länge nu så de ska bli kul :) Efter de så ska vi hem till Miqo där jag ska sova över, Myyys!

Hörs senare!




Postat av: Leia

Så jobbigt att behöva tänka på att fixa varmvatten.

2009-01-29 @ 20:54:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback