Telefontid är dyrbar tid . .

Haha de blev inget ebay eller tradera för mig :P Ringde Miqo istället och när vi la på så visade klockan 55 minuter och 8 sekunder. Kom på att jag ville prata med henne om Sälen så vi bestämde vad vi skulle köpa ihop och hur vi skulle göra med mat. 4 par är vi som åker upp, blir nog skoj. Hade iaf gööör sköj förra gången vi åkte :D
Vi äker den 1 februari till den 5 .




Sen så fastnade jag i min bok jag läser just nu, Champagne flickan heter den. Har precis börjat men än så länge berkar den bra. Handlar om en svensk tjej i den danska sexindustrin. Sann historia dessutom!
Känns lite weird bara för jag har bara läst deckare nu i tre månader. Har nämligen läst alla Anna Jansson böckerna, alla 8 tror jag det är. Det är böckerna om Maria Wern jag har läst, hon är helt klart min nya favorit författare! Jag är lite av en boknörd, eller nja jag älskar att läsa så ja jag är en stor boknörd då. Haha. Tycker om att leva mig in i en annan värld, när jag börjar på en bok så kan jag inte sluta. När jag sitter på jobbet så räknar jag timmar tills jag får komma hem och läsa färdigt mina böcker . .  Ja ja vet, låter hel knäppt men sån är jag :D


Postat av: Mickan Larsson

Hmm konstigt...ännu en sak vi har gemensamt babe jag tror bestämt vi har varit syskon i vårt förra liv, eller jag slår till stort tvillingar tror jag att vi har varit, don´t you think;D

2009-01-14 @ 18:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback