Styrketräning för latmaskar

Hej!
Jag har precis avslutat mitt "träningspass" .
Jag och min mamma har bestämt oss at gå ner i vikt, så vi äter nyttigt och jag äter bara godis en gång i veckan. Och då får jag icke äta mycket godis alls :S Men vi ska bli snygga till sommarn har vi bestämt :D

På julafton fick jag ett Wii Fit, ett spel där man står på en balans bräda och utövar olika övningar.
Det finns:
* Aerobic Exercises
* Yoga

* Muscle workouts
* Balance games

Jag tycker det är jätte skoj och jag tränar faktist spelet varje dag och känner att musklerna arbetar. Men visst kan man undra varför man står hemma framför ett tv spel när man kan gå på gym?
Jag anser så här, om jag klantar mig här hemma eller är för svag att göra en pull up så är det ingen som kan skratta åt mig, eller hur? Sen så är det här bra för att man får hjälp att göra grejorna av sin personliga tränare. Jag ser bara positiva saker med spelet :P

Sen har jag tänkt att jag ska börja simma också, när jag har fått körkort. Så alla slipper köra runt på mig överallt . .
Så nu sitter jag här och rinner av svett. Än så länge så kör jag korta pass, så man undrar ju hur dålig kondis man har egentligen? haha ne men jag vill inte köra sönder kroppen heller. Jag kommer förlänga passen när jag märker att inte blir trött längre .


Postat av: Mikaela (Miqo) Larsson

Duktig flicka;D keep up the good work! Längtar tills vi ses på lördag, då jäklar ska vi öva på du vet vad och umgås så som bara vi kan love youu

2009-01-14 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback