Söndag

God morgon!
Gick upp för en timme sedan,Gött! Va rätt trött igår kväll och ont i kroppen hade jag också :( Va lite rädd att jag skulle bli sjuk där ett tag men nu känns de bra igen. Fast jag har fortfarande ont i nacken :( För igår så skulle jag och mamma ut och gå och vips så låg jag på marken, de gick så himla snabbt. Slog i höften och hela nacken knacka till . Men men får hoppas att det inte blir värre bara.

Ja va händer idag då? Blir nog en ganska slapp dag. Ska räkna matte med johan och träna, de är de jag vet än så länge . . 

Idag är det exakt en vecka kvar tills vi åker till Sälen också. yey ska bli så himla kul! Längtar som faan, åka skidor, pulkarace, supa och sova, That´s life :D

Här är lite bilder från förra gången:

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback