Snart åker vi

Japp väskorna är packade och nu sitter vi mest och väntar in tiden. Ska ju åka och handla mat inför resan och så. Sen är de ju bra att ha en bil också, så vi väntar på att pappa ska komma hem. Fridolf kollar lite misstänktsamt på mig när ja går omkring. Han anar nog vad som kommer hända. Och jag kan riktigt se hur besviken han blir den lille grisen. Haaha han är ju så gosig och vill ju bara att alla ska vara hemma hos honom. :)

Min pojkvän sitter inne på rummet och skriker just nu. Han spelar Mario och han har inte insett det att de är på för hög nivå för honom Mohahah! Ne nu får jag väl gå och hjälpa honom, för för min del är ju Mario ur enkelt ;D

Puss och Hej!

Frippe filur


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback