Skorpor

Har upptäckt hur gått det är med skorpor, mamma köpte förra veckan så nu fick jag ju köpa nya. Men nu köpte jag fullkornsskorpor istället för kardemumma. Tyckte nog dessa va godare ;P

Sitter här och har precis gjort en av mina läxor, har en kvar. Va lite halv tråkigt och skriva va jag tyckte om genteknik men men . Nu ska jag göra en likadan fast med Livstid och Hälsa :S Tråååkigt!
Snart kommer dom hem mina päron:) Så jag har städat hela huset, WOW, och håller på och tvättar. En sak är säker, de här att va hemma hela tiden är inget bra för mig, tillslut kommer jag väl tycka de är kul och städa.
De skulle ju vara för hemskt!

Postat av: Mickan Larsson

Betyder det att jag har varit hemma aldelles för länge haha love you kraam stäädtanten

2009-01-22 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback